Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα του ιστολογίου


Πρώτα απ' όλα να συστηθώ... Είμαι η Ιωάννα Ζακυνθινού, είμαι απόφοιτη Φιλολογίας του ΑΠΘ, και εδώ και μερικά χρόνια εργάζομαι στο χώρο αυτό, ενώ κάνω παράλληλα σπουδές στην ψυχολογία.

Πώς ξεκίνησα να γράφω... Η σχέση μου με το γράψιμο προέκυψε πριν 3 χρόνια περίπου όταν μου δημιουργήθηκε η μεγάλη ανάγκη να φανερώσω σκέψεις και προβληματισμούς που ζητούσαν να αποτυπωθούν ώριμοι πια στο χαρτί. Ως σημαντική αφορμή λειτούργησε ένα μουσικό website και ιντερνετικό ραδιόφωνο που έψαχνε άτομα να γράφουν με κέφι και δημιουργικότητα για θέματα ευρύτερα πέραν της μουσικής. Αυτή ήταν η αρχή, λοιπόν, για να συνειδητοποιήσω ότι είναι μια πλευρά του εαυτού μου που θέλω στο εξής να 'ναι παρούσα και ενεργή. Γιατί στη ζωή οφείλεις κάποια στιγμή στον εαυτό σου να κάνεις όχι μόνο αυτά που πρέπει ή μπορείς αλλά κι εκείνα που σ' ευχαριστούν! Οφείλεις πάνω απ' όλα να είσαι ο εαυτός σου αφού τον ανακαλύψεις. Όταν συμβεί αυτό, τα υπόλοιπα θα μοιάζουν ευκολότερα..

Αυτή ήταν η αρχή,λοιπόν... Λίγο παρακάτω δημιούργησα το δικό μου μπλογκ για να μπορώ να κινούμαι ελεύθερα στη θεματολογία, το χρόνο, και να εκφράζομαι αποκλειστικά μέσα απ' τον δικό μου ψηφιακό "εαυτό"..  Ελπίζω, με αυτά που γράφω να καταφέρω έστω και στιγμιαία να εγείρω το δικό σας προβληματισμό τη σκέψη και το συναίσθημά σας.. :)

Και Έτσι για την ιστορία του πράγματος: 

Η Κόμη της Βερενίκης είναι αστερισμός που οφείλει το όνομά του στους Πτολεμαίους. Η Βερενίκη, η σύζυγος του Πτολεμαίου Γ', αφιέρωσε στη θεά Αφροδίτη την πλούσια κόμη της ζητώντας να γυρίσει ο άνδρας της σώος από τον (Γ' Συριακό) πόλεμο.Το ιστολόγιο αυτό διαθέτει καθαρά προσωπικές απόψεις, σκέψεις, προβληματισμούς..καθώς και αναφορές σε αγαπημένα βιβλία που βοήθησαν στη μέχρι τώρα διαμόρφωση του σκεπτικού μου. Γιατί μερικές φορές τα ταξίδια, δε χρειάζεται να είναι κυριολεκτικά..






















So, welcome to my space..
*Τα πρώτα μου άρθρα ήταν γραμμένα για το μουσικό site που πλέον δεν υφίσταται... Θέλω όμως να τα διατηρήσω ζωντανά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ημέρες Καραντίνας Ι

26/3/2020-27/3/2020 Βράδιασε.. αλλά ακόμα βρέχει.. οι δρόμοι έξω ποτάμια.. τη θλίψη της φύσης μόνο τα διερχόμενα αυτοκίνητα προσπαθούν...